wtorek, 10 września 2013

Ciasteczkowe mniam mniam... <3

Dzis jakos dzien mijal powolonie , pogoda sie popsula...  ;/
Znow jest typowo angielska pogoda - nienawidze tego... :(
No ,ale coz poradzic...
Pozytywy jakies..?!
Vicky pieknie zaczela od jakiegos tygodnia wszystko jesc ,a nawet mleczka wypija wiecej... ;)
Bardzo mnie to cieszy... ;)

Lada dzien znow krolewna bedzie miec profesjonalne sesje... <3
Kazda matka w jakis sposob idealizuje swoje dziecko ,ale moja Vicky to modelka bedzie... <3
I wszystko zrobie co w mojej mocy by tak bylo... ;)
Dlatego co miesiac bedziemy robic takie profesjonalne sesje by stworzyc naprawde dobre portfolio... ;)
A po roczku niunki zaczniemy jezdzic na castingi itp... ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak mnie denerwuje jak matki na siłę chcą spełniać SWOJE marzenia. A jaką masz pewność że Twoja córka będzie chciała być modelką? Weź dziewczyno wstrzymaj się. Jak będzie chciała to będziesz jeździć z nią na castingi.

Anonimowy pisze...

Jak mnie denerwuje jak matki na siłę chcą spełniać SWOJE marzenia. A jaką masz pewność że Twoja córka będzie chciała być modelką? Weź dziewczyno wstrzymaj się. Jak będzie chciała to będziesz jeździć z nią na castingi.