wtorek, 13 sierpnia 2013

Dawno cos Nas tu nie bylo , a to dlatego , że telefon mi sie popsul [ jeszce niby dziala , ale tylko jak jest podlaczony do ladowarki , baterie szlak trafil ]... : (
Ponad 900 zdjec z aparatu na telefonie jakims dziwnym cudem samo sie usunelo... : (
Pal licho z telefonem , ale zdjecia...?! : )
Dlaczego...?! Dlaczego...?! Pytam sie dlaczego...?!
Poza tym moja krolewna zaczela mega sie psocic... ;p
Pokazuje pazurki , i kto tu rzadzic probuje... ;p
Jesc nic nie chce... : (
Placze o byle co np. jak poloze ja do zmiany pampersa badz do lozeczka...
Skoro mowa o lozeczku od kilku dni kocha sobie w nim stac trzymajac sie szczebelkow... ; )
Zuch dziewczynka... <3
No , ale zabkow dalej brak... : (
Co tam dalej hmm , jakos w tym miesiacu w koncu z Chrzestnymi z Londynu ustalimy u ksiedza termin Chrztu... <3









3 komentarze:

Brzdące Dwa i ich Mama pisze...

Może zabki niedługo sie pojawia i dlatego taki ma humor :) oby szybko przeszedeł, a co do stania w łóżeczku, to brawo! Silna dziewczynka, mój Oluś też taki był, Pola jest słabsza, ale ja tam sie ciesze ze taka jest :)

fortnightt pisze...

ale niunia już urosła ;))
ślicznosci kochane <33

vickycoreczkatatusia pisze...

mam nadzieje , ze masz racje... :* dzis sama siebie przeszla caly dzien nic jesc nie chciala ani mleczka , ani obiadku , ani zadnego deserku [ od miesiaca je mniej niz jadla ]... wiadomo kochana kazde dziecko rozwija sie w swoim tempie , i nie ma co nawet porownywac... ;)