czwartek, 15 sierpnia 2013

Dzien mija dzis dosyc ponuro Lukasz w pracy , wiec pewnie dlatego... : (
Krolewna slodko sobie spiocha jak na krolewne przystalo... <3
A mama...?
Patrzy , oglada , przeglada rozne sklepy internetowe... ;p
Lukaszek za jakies ponad 2 godziny dopiero bedzie w domku... ; /
Strasznie nie lubie jak On tak pracuje od 16-24 , ale coz ktos pracowac na rodzine musi...
Co tam wiecej u Nas... ?
Chyba nic oprocz tego , ze Vicky od jakis 2 dni wcina sobie Monte [serki] , je wafelki z nadzieniem czekoladowym , w sumie tylko slodkie by jadla , a mleczko cos jej nie idzie dalej je 120 maxymalnie , a czasami w drodze wyjatku jakies 150ml...
Jakos lepiej jej idzie te juz zrobione co wystarczy je przelac tylko do buteleczki do wtedy wypije caly taki kartonik...
W sumie jeszcze jarzynowa zupke lubi , i ostatnio smakowala jej pomidorowa z marcheweczka , kurczaczkiem , i ryzem...
Jestem zmeczona strasznie tym Vicky jedzeniem...
Martwi mnie , ze tak malo mleka wypija...
Jak bedzie wieksza to ja chyba osiwieje przez te jej jedzenie , a wlasciwie jego brak...
Jutro kierunek MacDonald oraz na Polskiej dzielnicy duzy sklep z Polskimi produktami [ tam najwiekszy wybor jest Polskich produktow dla dzieci ]...
Moze nowe smaki cos pomoga...?
I moja niunia zacznie w koncu jesc cos wiecej...
Oby... <3

3 komentarze:

Brzdące Dwa i ich Mama pisze...

Nie chce Cię pouczac, ani nic z tych rzeczy, bo to Twoja córeczka, ale problemy z jedzeniem mogą wynikac przez to ze Vicky je słodycze, a jest na to wg mnie za mała, ba Twoim miejscu spróbowałabym zamiast słodkiego i mogącego uczulac (ma orzechy) monte, podalabym serki specjalne dla tak małych dzieci np. Pettite które są od 6m-ca, spróbuj przemycic hej mleko dodajac do niego kaszke smakowa, albo biszkopty :) no i co do obiadkow to może musi się przyzwyczaić do smaku, próbuj jej podawać po kilka łyżeczek i może posmakuje , dawaj jej słodkie musy owocowe, jak teraz jej zaszczepisz ze je słodycze zamiast normalnego jedzenia to później fakt możesz osiwiec jak nie będzie chciała nic jeść innego, ale teraz jest malutka i na pewno przyzwyczai się do nowych smaków :) może być też tak ze woli jesc to co Ty ugotujesz niż słoiczek, mój Oli w 8miesiacu je odrzucił :)

Anonimowy pisze...

A co sie dziwisz że mleka nie chce skoro tak małemu dziecko dajesz monte i jakieś wafelki z czekolada? Ja nie wiem co z ciebie za matka, naprawde...nie czytasz żadnych poradników co dziecko powinno jesc? powinnas sobie przeczytać skład tego monte...samo E E E E.....ale skoro chcesz swoje dziecko truć od samego początku to twój wybór...ja mam córke ktora w listopadzie bedzie miala 2 lata i ona praktycznie nie je tyle slodkiego co twoja córka...zgroza!! przestan podawać słodycze to dziecko odrazu zacznie jesc mleko...

vickycoreczkatatusia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.