piątek, 16 sierpnia 2013

Vicky bum...

Niech ten dzien skonczy sie juz... !!!
Dzis Vicky zrobila wielkie bum... : (
Uderzyla sie , a ja jej nie zdazylam zlapac... : (
Bylo placzu od groma... : (
A mi serce sie lamie tym bardziej , ze Vicky ma od tego siniaka na brwi... : (


Nietety na abonament telefonu dac Nam nie chce przez spalony adres przez lokatora co mieszkal tu wczesniej... ; /
Wiec bylam zmusznona za rada Pana z 3STORE [ sieci komorkowej ] wziasc sama karte SIM [ ktora bez problemu moglam wziasc ] , a po 3 miesiacach regularnego bezproblemowego placenia sprobowac na ta kaste SIM co mam wziasc telefon [ co zwiekszy abonament ] , ale pal licho abonament... ;p
Ja chce SAMSUNG'a GALAXY S4 , i musze go miec... <3
By kupic jest za drogi , wiec poczekam te 3 miesiace , i mam nadzieje , ze sie uda....
Oby... <3


Dzis caly dzien mam dola zaczynajac od rana tego Vicky bum konczac na telefonie... : /
Ide cos zjesc z tego dola , najlepiej teraz bym zjadla sobie kebaba z kurczaczka...
No to kto skoczy mi kupic kebaba...?


Brak komentarzy: